De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Nasp
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2012, 17:28

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Nasp »

hardbeatzq schreefCOLONDeze ochtend om 10 uur was het mijn beurt voor de selectiecommissie.

Heel ontspannen en enorm voorbereid ging ik naar het gesprek toe. Ik had zelfs nauwelijks zenuwen!
Een jongeman kwam me ophalen, het bleek de psycholoog te zijn. (niet echt bad cop maar ook niet the nice one)
Ik kwam binnen en zag een dame en heer zitten. De dame was een hoofdinspecteur lokale (recherche en heeft bijna niets gezegd, ook heel ongeïnteresseerd) en de heer was van de federale (hondensteun dacht ik en was de bad cop).

Ze begonnen rustig met zich voor te stellen. Ik vond het moeilijk om hen te begrijpen omdat er 2 eigenlijk heel erg binnensmonds praatte maarja das een detail. Daarna startte ik met mijn voorstelling wat goed verliep. Onmiddellijk pikten ze in op mijn laatste jaar lerarenopleiding die ik momenteel volg en in juni beïndig. Ze bevroegen me waarom ik dan wou veranderen, waarom ik bij de politie wou en midden in mijn uitleg werd ik al tegengehouden. Ik heb dus niet alles kunnen vertellen. Ik had al op het forum gekeken en wist dat sommige mensen dit ook hadden voorgehad. Ze gingen verder over wat ik dan wel zocht in een job en bevroegen in welke zone/dienst ik wou gaan werken. Ik zei dat ik wel geïnteresseerd was in interventie en hoopte om later bij de wegpolitie te gaan. Onmiddellijk koppelden ze terug naar mijn uitleg rond wat ik zocht in de job bij de politie en zeiden ze dat in deze job geen klantgerichtheid aanwezig was... nonsens dus. Toch bleven ze erover doordrammen. Ze gingen verder over hoe ik mij geinformeerd had, dit had ik heel erg gedaan: infodag, jobpol, websites, inspecteurs, 3 mensen die ook in selectie zaten, ... Ook nu weer begon de bad cop door te drammen over de wegpolitie en waarom ik mij niet geïnformeerd had bij de wegpolitie zelf en wel bij de mensen vanuit andere diensten.

We gingen verder waarbij hij een negatief punt van mij uit de persoonlijkheidstest bovenhaalde. Ik had verteld dat ik emotioneel had. Hier ging de psycholoog op in waarom dit zo was en of dit wel bij de job van politie past aangezien je met veel emoties te maken kreeg. Ook hier wringden ze tegen omdat ik bleef zeggen dat het een werkpunt was en de bad cop het beschouwde als een positief punt. (een teveel aan emoties is toch geen positief punt???!)).

Duidelijk weer om me van de wijs te halen, maar ik bleef rustig. We gingen even in over de structuur van politie: federaal/lokaal/commissaris-generaal/ 3 algemene directies. Plots begon de psycholoog over welke directie onmiddellijk afhankelijk was van de commissaris-generaal. Ik startte mijn uitleg rond CGSU & POSA's. Ook hier moest ik niet veel over vertellen en gingen ze over naar een nieuw gedeelte.

Ook de psycholoog begon nu te vertellen dat ik niet klantgericht bleek in de vorige testen terwijl ik duidelijk vanuit mijn vakantiejobs, vrijwilligerswerk, ... aan klantgerichtheid deed. Mijn voorbeelden bleken niet voldoende te zijn. De psycholoog ging verder dat ik te gestudeerd overkwam, dat ik alles had voorbereid, ... dat ik steeds een antwoord klaar had en dat dit op mijn job negatieve invloed zou hebben. Ik was heel erg rustig en beantwoordde rustig de vragen dus weet niet waarvan hij dit haalde. Ook gingen ze fel in op het gebeuren dat ik soms een overtreding heb gemaakt maar nooit beboet of gestraft ben geweest. Ze vonden me geen voorbeeldfunctie hebben en vonden het antwoord rond drugsgebruik van een collega ook niet goed. Volgens de bad cop mocht drugs wel...

We gingen nog even door op actua. Ik vertelde dat ik veel werk had waardoor ik actualiteit niet zo goed kon volgen maar toch krant, internet en tv bekeek. Ook hier kreeg ik commentaar op van de bad cop, dat ik de actualiteit niet volg terwijl ik dit wel doe. Ik moest vertellen over wat ik allemaal had gelezen en vertelde over: de bie, aftreden van de paus, agent in VS die moorden pleegde, ..... Ook nu weer deed de bad cop moeilijk en vroeg hij naar een kernproef die pas gebeurd was. Dit wist ik niet en antwoordde eerlijk.

Het was een heel moeilijk gesprek naar mijn mening nochtans had ik erg veel geleerd. Het leek net alsof ze me heel de tijd uit mijn kot wouden lokken, wat niet gelukt is. Ik bleef bij mijn mening. Het gesprek duurde zo'n 1uur en 20 minuten. Ik kwam met een slecht gevoel naar buiten maar we blijven hopen. Misschien was het gewoon een grote test
Als ik zo je verhaal lees hebben ze je coping goed getest en ik maak hieruit op dat je correct en rustig gereageerd hebt. Ik denk dat je dan een grote kans maakt.

Bij mij daarintegen hebben ze mij niet echt getest op coping denk ik. Ze hebben niet echt iets ondernomen om mij onder vuur te nemen.. Het was eerder een rustig gesprek en dat baart me nu de meeste zorgen... :roll:
Het enigste was dat 1 van de lokale telkens met een grijns op zijn gezicht zat en die van de federale mij argwanend bekeek.. De psycholoog nam het gesprek voor haar en de andere psycholoog observeerde enkel....
Ik heb mij vergist bij welke partij milquet en turtelboom zaten.. En mij vergist tussen jean-marie van branthegem en jean-marie brabant, ik hoop niet dat ze dit aanzien als gokken...
We zullen zien :snif:
Functioneel parcours: geslaagd
Cognitieve proef: geslaagd
Persoonlijkheidsproef: geslaagd
Medische test: goedgekeurd
Selectiecommissie: geslaagd

START 3 JUNI 2013 plot Genk
Nasp
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2012, 17:28

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Nasp »

Zouden ze er zwaar aan tillen dat ik de foute partij heb gezet bij de minister van J en van BZ ??
Ik heb wel open vld bij eentje gezegd maar weet niet meer goed bij welke ik dat gezegd heb :shock: twas de stress waarschijnlijk !

Hoop dat ze mij er niet voor afschieten :snif:
Functioneel parcours: geslaagd
Cognitieve proef: geslaagd
Persoonlijkheidsproef: geslaagd
Medische test: goedgekeurd
Selectiecommissie: geslaagd

START 3 JUNI 2013 plot Genk
Ties
Aspirant
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2011, 12:02

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Ties »

@Nasp: misschien hebben ze coping bij jou niet getest omdat ze er al van overtuigd waren dat dit in orde was bij jou?
Ik denk dat ze vooral inpikken op de nagatieve punten van de persoonlijkheidstest, en mogelijks vonden ze jou al sowieso een sterke kandidaat.

Ik denk dat voor sommigen de commissie echt een "laatste kans" is omdat men bij de persoonlijkheidsproef echt twijfels had, en voor anderen zal de commissie een "bevestiging" zijn omdat men bij de persoonlijkheidsproef al een goed beeld van je had.

Anyways, ook dat gedrag van die mensen hoef je je niet aan te trekken, want dat is vast gewoon een rol die ze spelen. In het echte leven kom je namelijk ook zulke mensen tegen en als je bvb tegen een ongeïnteresseerd persoon uitvliegt dan is dat ook niet goed.
Volgens mij heb je het goed gedaan, dat je je vergist hebt is volgens mij niet zo erg.

Morgen is het mijn beurt! Spannend!
1 INP: cognitief vrijstelling - Fysieke proef: 10/4/2012: GESLAAGD!
2 INP: 22/8/2012: GESLAAGD!
3 INP: 3/9/2012 + 13/12/2012: GESLAAGD!
Antecedentenonderzoek: 6/01/2013 : GESLAAGD!
4 INP: 18/02/2013 : GESLAAGD!
Nasp
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2012, 17:28

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Nasp »

@Ties

Ik hoop zo hard dat je gelijk hebt :-D maar vrees er toch een beetje voor hoor.
Ik lees enkel dat er zijn die nog morgen in het plot moeten gaan. Ik zit een beetje te hopen dat hierna de delibiratiecommissie samenkomt en dat we snel resultaat hebben! Een gunstig resultaat natuurlijk :eek:

En ties, maak je niet te zenuwachtig ik denk dat dat de grootste dooddoener is. Toen ik daar op het slachtbankje zat en ik hoorde ze praten met de andere kandidaat kreeg ik wel zenuwen. Ik heb mij dan proberen af te zonderen en alles onder controle te krijgen ! Vergeet niet het zijn ook maar mensen die daar zitten, je hoort soms de wildste verhalen etc. maar daardoor bereid je je wel beter voor.

Laat maar weten hoe het geweest is en wie er in de jury zat ;)
Succes voor morgen!
Hopelijk kunnen we starten aan het plot ;)

Yoo
Functioneel parcours: geslaagd
Cognitieve proef: geslaagd
Persoonlijkheidsproef: geslaagd
Medische test: goedgekeurd
Selectiecommissie: geslaagd

START 3 JUNI 2013 plot Genk
hardbeatzq
__________________________
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2012, 23:56

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door hardbeatzq »

Nasp schreefCOLON
hardbeatzq schreefCOLONDeze ochtend om 10 uur was het mijn beurt voor de selectiecommissie.

Heel ontspannen en enorm voorbereid ging ik naar het gesprek toe. Ik had zelfs nauwelijks zenuwen!
Een jongeman kwam me ophalen, het bleek de psycholoog te zijn. (niet echt bad cop maar ook niet the nice one)
Ik kwam binnen en zag een dame en heer zitten. De dame was een hoofdinspecteur lokale (recherche en heeft bijna niets gezegd, ook heel ongeïnteresseerd) en de heer was van de federale (hondensteun dacht ik en was de bad cop).

Ze begonnen rustig met zich voor te stellen. Ik vond het moeilijk om hen te begrijpen omdat er 2 eigenlijk heel erg binnensmonds praatte maarja das een detail. Daarna startte ik met mijn voorstelling wat goed verliep. Onmiddellijk pikten ze in op mijn laatste jaar lerarenopleiding die ik momenteel volg en in juni beïndig. Ze bevroegen me waarom ik dan wou veranderen, waarom ik bij de politie wou en midden in mijn uitleg werd ik al tegengehouden. Ik heb dus niet alles kunnen vertellen. Ik had al op het forum gekeken en wist dat sommige mensen dit ook hadden voorgehad. Ze gingen verder over wat ik dan wel zocht in een job en bevroegen in welke zone/dienst ik wou gaan werken. Ik zei dat ik wel geïnteresseerd was in interventie en hoopte om later bij de wegpolitie te gaan. Onmiddellijk koppelden ze terug naar mijn uitleg rond wat ik zocht in de job bij de politie en zeiden ze dat in deze job geen klantgerichtheid aanwezig was... nonsens dus. Toch bleven ze erover doordrammen. Ze gingen verder over hoe ik mij geinformeerd had, dit had ik heel erg gedaan: infodag, jobpol, websites, inspecteurs, 3 mensen die ook in selectie zaten, ... Ook nu weer begon de bad cop door te drammen over de wegpolitie en waarom ik mij niet geïnformeerd had bij de wegpolitie zelf en wel bij de mensen vanuit andere diensten.

We gingen verder waarbij hij een negatief punt van mij uit de persoonlijkheidstest bovenhaalde. Ik had verteld dat ik emotioneel had. Hier ging de psycholoog op in waarom dit zo was en of dit wel bij de job van politie past aangezien je met veel emoties te maken kreeg. Ook hier wringden ze tegen omdat ik bleef zeggen dat het een werkpunt was en de bad cop het beschouwde als een positief punt. (een teveel aan emoties is toch geen positief punt???!)).

Duidelijk weer om me van de wijs te halen, maar ik bleef rustig. We gingen even in over de structuur van politie: federaal/lokaal/commissaris-generaal/ 3 algemene directies. Plots begon de psycholoog over welke directie onmiddellijk afhankelijk was van de commissaris-generaal. Ik startte mijn uitleg rond CGSU & POSA's. Ook hier moest ik niet veel over vertellen en gingen ze over naar een nieuw gedeelte.

Ook de psycholoog begon nu te vertellen dat ik niet klantgericht bleek in de vorige testen terwijl ik duidelijk vanuit mijn vakantiejobs, vrijwilligerswerk, ... aan klantgerichtheid deed. Mijn voorbeelden bleken niet voldoende te zijn. De psycholoog ging verder dat ik te gestudeerd overkwam, dat ik alles had voorbereid, ... dat ik steeds een antwoord klaar had en dat dit op mijn job negatieve invloed zou hebben. Ik was heel erg rustig en beantwoordde rustig de vragen dus weet niet waarvan hij dit haalde. Ook gingen ze fel in op het gebeuren dat ik soms een overtreding heb gemaakt maar nooit beboet of gestraft ben geweest. Ze vonden me geen voorbeeldfunctie hebben en vonden het antwoord rond drugsgebruik van een collega ook niet goed. Volgens de bad cop mocht drugs wel...

We gingen nog even door op actua. Ik vertelde dat ik veel werk had waardoor ik actualiteit niet zo goed kon volgen maar toch krant, internet en tv bekeek. Ook hier kreeg ik commentaar op van de bad cop, dat ik de actualiteit niet volg terwijl ik dit wel doe. Ik moest vertellen over wat ik allemaal had gelezen en vertelde over: de bie, aftreden van de paus, agent in VS die moorden pleegde, ..... Ook nu weer deed de bad cop moeilijk en vroeg hij naar een kernproef die pas gebeurd was. Dit wist ik niet en antwoordde eerlijk.

Het was een heel moeilijk gesprek naar mijn mening nochtans had ik erg veel geleerd. Het leek net alsof ze me heel de tijd uit mijn kot wouden lokken, wat niet gelukt is. Ik bleef bij mijn mening. Het gesprek duurde zo'n 1uur en 20 minuten. Ik kwam met een slecht gevoel naar buiten maar we blijven hopen. Misschien was het gewoon een grote test
Als ik zo je verhaal lees hebben ze je coping goed getest en ik maak hieruit op dat je correct en rustig gereageerd hebt. Ik denk dat je dan een grote kans maakt.

Bij mij daarintegen hebben ze mij niet echt getest op coping denk ik. Ze hebben niet echt iets ondernomen om mij onder vuur te nemen.. Het was eerder een rustig gesprek en dat baart me nu de meeste zorgen... :roll:
Het enigste was dat 1 van de lokale telkens met een grijns op zijn gezicht zat en die van de federale mij argwanend bekeek.. De psycholoog nam het gesprek voor haar en de andere psycholoog observeerde enkel....
Ik heb mij vergist bij welke partij milquet en turtelboom zaten.. En mij vergist tussen jean-marie van branthegem en jean-marie brabant, ik hoop niet dat ze dit aanzien als gokken...
We zullen zien :snif:
Inderdaad. Dacht net hetzelfde aangezien ik bij de persoonlijkheidstest toch meer stress had en me sneller liet beinvloeden.
In ieder geval ze hadden me zien praten met het meisje na mij en vroegen bij haar binnenkomst over wat zij van mij vond en wat we tegen elkaar zeiden. Zij was in ieder geval superpositief en bevroeg hoe mijn gesprek was en zij lachten eens ;) nog niet wanhopen dus. In ieder geval als ik erdoor ben ga ik tevoet naar Scherpenheuvel.

Nu over jouw gesprek. Foutjes maken doet iedereen.. Ik had ook een vraag rond het aantal arrondissementen en wist het (27) maar zei dat ik twijfelde dus niet zou gokken ook al heb in 27 wel gezegd maar niet als definitief antwoord. Nu die directeur-generaals wat je net zei, ik denk dat ze daar niet hard aan tillen. Dat is al vrij diep he. Misschien krijg je door je mistrap van Milquet-Turtelboom een puntje naar beneden voor je actuavragen maar heb me in de persoonlijkheidstest ook vergist dus ;)

Hoop je ook naar PlOT te gaan? Ik ook :) maar limburgers krijgen er jammergenoeg voorang. Minpunt voor mij
Fysiek + Cognitief AINP: Geslaagd
Persoonlijkheidstest AINP: Geslaagd
Medische test AINP: Geslaagd na bijkomend onderzoek
Antecedentenonderzoek AINP: Geschikt
Selectiecommissie: afgelegd op 14/02/13
geslaagd op 26/02/13
START OPLEIDING AINP: PLOT 01/10/2013
hardbeatzq
__________________________
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2012, 23:56

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door hardbeatzq »

Ties schreefCOLON@Nasp: misschien hebben ze coping bij jou niet getest omdat ze er al van overtuigd waren dat dit in orde was bij jou?
Ik denk dat ze vooral inpikken op de nagatieve punten van de persoonlijkheidstest, en mogelijks vonden ze jou al sowieso een sterke kandidaat.

Ik denk dat voor sommigen de commissie echt een "laatste kans" is omdat men bij de persoonlijkheidsproef echt twijfels had, en voor anderen zal de commissie een "bevestiging" zijn omdat men bij de persoonlijkheidsproef al een goed beeld van je had.

Anyways, ook dat gedrag van die mensen hoef je je niet aan te trekken, want dat is vast gewoon een rol die ze spelen. In het echte leven kom je namelijk ook zulke mensen tegen en als je bvb tegen een ongeïnteresseerd persoon uitvliegt dan is dat ook niet goed.
Volgens mij heb je het goed gedaan, dat je je vergist hebt is volgens mij niet zo erg.

Morgen is het mijn beurt! Spannend!
Aan de hand van je persoonlijkheidstest gaat men inderdaad na waar ze je nog op moeten proberen te testen. Bij mij was dat coping en klantgericht werken. Bij mijn persoonlijkheidstest deed de psycholoog in ieder geval geen moeite om me uit men kot te lokken en bevroeg ze vooral kennis over de geintegreerde politie zelf. Tijdens mijn selectiecommissie heb ik daarentegen hier nauwelijks vragen rond gehad... Vandaar .


Laat ons maar weten hoe het met jou ging ;) succes !!! En vooral geen stress voor je binnengaat
Fysiek + Cognitief AINP: Geslaagd
Persoonlijkheidstest AINP: Geslaagd
Medische test AINP: Geslaagd na bijkomend onderzoek
Antecedentenonderzoek AINP: Geschikt
Selectiecommissie: afgelegd op 14/02/13
geslaagd op 26/02/13
START OPLEIDING AINP: PLOT 01/10/2013
Nasp
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2012, 17:28

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Nasp »

@hardbeatzq

Je hebt gelijk. En inderdaad ik hoop ook naar het plot te gaan. Woon er dan ook maar 10 minuten vandaan..
En geloof me of niet maar dat heb ik ook gezegd, indien ik geslaagd ben ging ik ook naar scherpenheuvel te voet :d vanuit genk weliswaar! Misschien kunnen we samen gaan? :-D

yoyoo
Functioneel parcours: geslaagd
Cognitieve proef: geslaagd
Persoonlijkheidsproef: geslaagd
Medische test: goedgekeurd
Selectiecommissie: geslaagd

START 3 JUNI 2013 plot Genk
hardbeatzq
__________________________
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2012, 23:56

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door hardbeatzq »

Nasp schreefCOLON@hardbeatzq

Je hebt gelijk. En inderdaad ik hoop ook naar het plot te gaan. Woon er dan ook maar 10 minuten vandaan..
En geloof me of niet maar dat heb ik ook gezegd, indien ik geslaagd ben ging ik ook naar scherpenheuvel te voet :d vanuit genk weliswaar! Misschien kunnen we samen gaan? :-D

yoyoo
Ik zo een 40 minuten maar Brussel is voor mij nog langer met die files..
Inderdaad, ik vind dat we dat nu wel op dezelfde dag moeten doen !!! :p
Fysiek + Cognitief AINP: Geslaagd
Persoonlijkheidstest AINP: Geslaagd
Medische test AINP: Geslaagd na bijkomend onderzoek
Antecedentenonderzoek AINP: Geschikt
Selectiecommissie: afgelegd op 14/02/13
geslaagd op 26/02/13
START OPLEIDING AINP: PLOT 01/10/2013
Nasp
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2012, 17:28

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Nasp »

hardbeatzq schreefCOLON
Nasp schreefCOLON@hardbeatzq

Je hebt gelijk. En inderdaad ik hoop ook naar het plot te gaan. Woon er dan ook maar 10 minuten vandaan..
En geloof me of niet maar dat heb ik ook gezegd, indien ik geslaagd ben ging ik ook naar scherpenheuvel te voet :d vanuit genk weliswaar! Misschien kunnen we samen gaan? :-D

yoyoo
Ik zo een 40 minuten maar Brussel is voor mij nog langer met die files..
Inderdaad, ik vind dat we dat nu wel op dezelfde dag moeten doen !!! :p

haha afgesproken ! :-D maarja eerst slagen..
Functioneel parcours: geslaagd
Cognitieve proef: geslaagd
Persoonlijkheidsproef: geslaagd
Medische test: goedgekeurd
Selectiecommissie: geslaagd

START 3 JUNI 2013 plot Genk
hardbeatzq
__________________________
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2012, 23:56

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door hardbeatzq »

Nasp schreefCOLON
hardbeatzq schreefCOLON
Nasp schreefCOLON@hardbeatzq

Je hebt gelijk. En inderdaad ik hoop ook naar het plot te gaan. Woon er dan ook maar 10 minuten vandaan..
En geloof me of niet maar dat heb ik ook gezegd, indien ik geslaagd ben ging ik ook naar scherpenheuvel te voet :d vanuit genk weliswaar! Misschien kunnen we samen gaan? :-D

yoyoo
Ik zo een 40 minuten maar Brussel is voor mij nog langer met die files..
Inderdaad, ik vind dat we dat nu wel op dezelfde dag moeten doen !!! :p

haha afgesproken ! :-D maarja eerst slagen..
Positief blijven denken ;) moet ook binnen de politie ! ;)
Fysiek + Cognitief AINP: Geslaagd
Persoonlijkheidstest AINP: Geslaagd
Medische test AINP: Geslaagd na bijkomend onderzoek
Antecedentenonderzoek AINP: Geschikt
Selectiecommissie: afgelegd op 14/02/13
geslaagd op 26/02/13
START OPLEIDING AINP: PLOT 01/10/2013
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door PieterGC »

Succes Ties :)
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
tommy1977
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2012, 12:44

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door tommy1977 »

@Hardbeatzq en Nasp

Reken er maar op dat ik met jullie mee ga naar Scherpenheuvel.

Ik moet vanuit Lummen vertrekken maar toch desnoods kruipend :-D

Ik hoop in ieder geval dat we allemaal geslaagd zijn, ook diegene die nog moeten gaan natuurlijk. Och ja we zullen wel zien,inderdaad positief blijven denken en zeker zijn van ons stuk....

Grtz
AINP Cognitieve + Fysieke proeven: 10-09-2012(geslaagd)
AINP Persoonlijkheidsonderzoek: 27-11-2012(Geslaagd)
AINP Medisch onderzoek: 07-12-2012(Geslaagd)
AINP Antecedentenonderzoek: 17-01-2013(Geslaagd)
AINP Selectiecommissie: 12-02-2013 (Geslaagd)
Nasp
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2012, 17:28

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Nasp »

tommy1977 schreefCOLON@Hardbeatzq en Nasp

Reken er maar op dat ik met jullie mee ga naar Scherpenheuvel.

Ik moet vanuit Lummen vertrekken maar toch desnoods kruipend :-D

Ik hoop in ieder geval dat we allemaal geslaagd zijn, ook diegene die nog moeten gaan natuurlijk. Och ja we zullen wel zien,inderdaad positief blijven denken en zeker zijn van ons stuk....

Grtz
We kunnen dan misschien lopend tot daar ter voorbereiding van de politieschool :-D

Dat wachten op die brief hé hm hm ! :snif:
Functioneel parcours: geslaagd
Cognitieve proef: geslaagd
Persoonlijkheidsproef: geslaagd
Medische test: goedgekeurd
Selectiecommissie: geslaagd

START 3 JUNI 2013 plot Genk
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door PieterGC »

tommy1977 schreefCOLON@Hardbeatzq en Nasp

Reken er maar op dat ik met jullie mee ga naar Scherpenheuvel.
Ik zou zeggen ik doe mee maar vanuit Antwerpen toch nog een stuk langer :roll:
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
tommy1977
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2012, 12:44

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door tommy1977 »

Ja al lopend, geen slecht idee zou ik zeggen,dat is inderdaad een goede voorbereiding op onze opleiding...

Pietergc altijd welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.. :-D

Pfff dat wachten op die brief.. onze postbode voelt zich niet meer op zijn gemak denk ik.
Binnenkort een klacht voor "stalking" :twisted:
AINP Cognitieve + Fysieke proeven: 10-09-2012(geslaagd)
AINP Persoonlijkheidsonderzoek: 27-11-2012(Geslaagd)
AINP Medisch onderzoek: 07-12-2012(Geslaagd)
AINP Antecedentenonderzoek: 17-01-2013(Geslaagd)
AINP Selectiecommissie: 12-02-2013 (Geslaagd)
BUTTON_POST_REPLY