De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Svensson
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:50

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door Svensson »

Of juist het tegenovergestelde : Tiens, die belt niet. Waar is de interesse? Motivatie?

Ik heb lang moeten wachten. Na 2,5 maand heb ik eindelijk mijn resultaten ontvangen.

Ik hoop dat jullie sneller nieuws hebben.
Start opleiding INP : 1 oktober 2010
Gebruikers-avatar
MOT
Aspirant
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2009, 11:36

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door MOT »

Ze hebben gezegd een maand . Dus als het 1 seconde langer duurt bel ik :whoeha:
kevinvda
Politie
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:25

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door kevinvda »

Kheb eens gebeld.

De resultaten zijn nog niet beschikbaar zeiden ze.

Ik vermoed dat het ook te maken heeft met het feit dat er toch maar in oktober een opleiding start.

Maar toch... hoe langer je hier op't forum meeleest, hoe harder je twijfelt over je eigen gesprek. :eek:
l'hoëst s
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2009, 11:23

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door l'hoëst s »

weet er iemand of het antecedentenonderzoek een grote rol speelt bij het slagen van de 4de proef ?? hoe kom je die positieve of negatieve uitslag eigelijk teweten ?



sven
Gebruikers-avatar
Nicxa
Aspirant
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:48

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door Nicxa »

Als je niet slaagt voor het antecedentenonderzoek mag je ook niet op gesprek gaan of het kan zijn dat het antecedentenonderzoek nog bezig terwijl je de 4de proef al hebt afgelegd, maar wanneer deze negatief wordt bevonden kan het zijn dat niet slaagt voor de gehele selectieprocedure.
Bij sommige kan zo'n onderzoek wel enige tijd innemen als die betreffende persoon een aantal dingen zou hebben uitgestoken.

Grtz!
promotie 25 Campus Vesta 2010
Dries
__________________________
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2009, 02:10

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door Dries »

l'hoëst s schreefCOLONweet er iemand of het antecedentenonderzoek een grote rol speelt bij het slagen van de 4de proef ?? hoe kom je die positieve of negatieve uitslag eigelijk teweten ?



sven
Zorg dat je wijkagent je kent (in de positieve zin)
Ga eens langs, doe er een klapke mee over hoe je bij de politie wil gaan en zo en wees zeer beleefd, vriendelijk, hartelijk en vooral, geinteresseerd.
Uitzoeken waarover hij zijn paper op de politieschool geschreven heeft kan ook helpen...
l'hoëst s
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2009, 11:23

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door l'hoëst s »

Nicxa schreefCOLONAls je niet slaagt voor het antecedentenonderzoek mag je ook niet op gesprek gaan of het kan zijn dat het antecedentenonderzoek nog bezig terwijl je de 4de proef al hebt afgelegd, maar wanneer deze negatief wordt bevonden kan het zijn dat niet slaagt voor de gehele selectieprocedure.
Bij sommige kan zo'n onderzoek wel enige tijd innemen als die betreffende persoon een aantal dingen zou hebben uitgestoken.

Grtz!
hmm ik ben nu bijna 2 maanden aan het wachten om op gesprek te kunnen gaan. Ik had gisteren gebeld en ze zeiden me dat het ongeveer wel rond maart zou zijn zou dit dan normaal zijn ?


groetjes
Gebruikers-avatar
lax
__________________________
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:48

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door lax »

Ik heb mijn papieren binnen gebracht op 18november 2009 en ik wacht nog steeds op een uitnodiging voor mijn vierde proef.
Ze hebben me gezegd aan de telefoon vorige week, begin maart kan ik een telefoontje verwachten.
Dus dit is niet uitzonderlijk,deze mensen zitten tot aan hun hoofd met papierwerk en je bent echt niet de enige die vragen stelt.
Maar geduld wordt beloond met een datum ,wanneer :?: :?: :?:
Gebruikers-avatar
Nicxa
Aspirant
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:48

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door Nicxa »

l'hoëst s schreefCOLONhmm ik ben nu bijna 2 maanden aan het wachten om op gesprek te kunnen gaan. Ik had gisteren gebeld en ze zeiden me dat het ongeveer wel rond maart zou zijn zou dit dan normaal zijn ?


groetjes
MMhh of dat zo normaal is weet ik zo nog niet, het kan altijd zijn dat ze het druk hebben natuurlijk. Bij mij was dat meteen geklaard! Nu ken ik ook wel iemand die al sinds mei 2009 aant wachten is op zijn attest van slagen omwille van het nog steeds niet in orde zijn van het antecedentenonderzoek.
Ik weet natuurlijk nie welke feiten gij mss al op u kerfstok hebt staan :-) maar als ge niks misdaan hebt, valt er niet veel te vrezen hé! Anders moet je eens bellen naar de persoon die je antecedentenonderzoek heeft afgenomen, mss dat die persoon je meer weet te vertellen de reden waarom eventueel...??
Succes!
promotie 25 Campus Vesta 2010
kevinvda
Politie
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:25

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door kevinvda »

Vandaag gebeld! Geslaagd ! :whoeha: :whoeha: :whoeha:

Nu nog wachten op attest van slagen...
musbertang
Aspirant
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2010, 11:41

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door musbertang »

Ik heb vandaag ook telefoon gekregen om op 1 oktober 2010 te beginnen in het OPAC!
AINP 104 PROMOTIE
Basille
Aspirant
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2009, 14:30

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door Basille »

Vandaag zat de brief in de bus: officieel geslaagd voor de selectiecommissie :whoeha:
Antecedentenonderzoek loopt nog, maar daar verwacht ik niet echt verassingen, ik ben nogal een brave :lol:
Amai wat een opluchting seg, ik wist het al via telefoon, maar zo zwart op wit, het doet deugd. straks ene op drinken 8)
AINP Promotie 28 @ PIVO
witte1988
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 14 Feb 2010, 14:35

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door witte1988 »

Hoi iedereen!

Ook ik heb vandaag mijn brief ontvangen in de bus!
En ik ben geslaagd! :twisted:
nu nog wachten op attest natuurlijk .. antecedentenonderzoek loopt nog, maar hier verwacht ik geen problemen mee!
Start opleiding INP : 1 oktober in het PLOT
Timothy
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2010, 13:39

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door Timothy »

Dag iedereen,

ik ben nieuw op dit forum maar heb op andere forums al heel wat informatie kunnen inzamelen omtrend de selectieproeven.
Nu had ik graag eens geweten van degene die geslaagd zijn op alle 4 de testen of dit nu echt zo moeilijk is als men beweert?
Is het waar dat het praktisch onmogelijk is om binnen te geraken voor de opleiding?
Zijn ze echt zo onmenselijk als sommigen beweren?
Of valt alles mits voorbereiding goed mee?
Ik zou het in ieder geval appreciëren moest iemand hier een eerlijk antwoord posten, ik droom nl al lang van een carrière bij de politie.

Mvg Timothy
Proef 1 AINP: geslaagd
Proef 2 AINP: afgelegd 11/06, wacht nog op resultaat
Proef 3 AINP: ...
Proef 4 AINP: ...
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: Het gesprek met de selectiecommisie : Ervaringen / twijfels

Bericht door Kenny VDM »

Timothy schreefCOLONDag iedereen,

ik ben nieuw op dit forum maar heb op andere forums al heel wat informatie kunnen inzamelen omtrend de selectieproeven.
Nu had ik graag eens geweten van degene die geslaagd zijn op alle 4 de testen of dit nu echt zo moeilijk is als men beweert?
Is het waar dat het praktisch onmogelijk is om binnen te geraken voor de opleiding?
Zijn ze echt zo onmenselijk als sommigen beweren?
Of valt alles mits voorbereiding goed mee?
Ik zou het in ieder geval appreciëren moest iemand hier een eerlijk antwoord posten, ik droom nl al lang van een carrière bij de politie.

Mvg Timothy

Het is zeker te doen, maar ook zeker niet te onderschatten.
Een goede voorbereiding is uitermate belangrijk alsook de juiste motivatie om bij de politie toe te treden.
Tuurlijk moet jou profiel nog passen binnen de politie en dat is juist wat ze testen over de 4 selectieproeven.

Wie niet waagt blijft maagd :whoeha:
In opleiding @ PIVO AINP28
BUTTON_POST_REPLY