Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
wimsalmon
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2010, 21:17

Re: Communicatieve module voorbereiding 4de test

Bericht door wimsalmon »

hallo ik ben pas geslaagd in mijn 3de examen en moet nu mijn 4de proef afleggen.
weet iemand waar ik informatie kan halen om deze goed te doorstaan?
Dries
__________________________
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2009, 02:10

Re: Communicatieve module voorbereiding 4de test

Bericht door Dries »

Rondbladeren op dit forum, bergen info omtrent dezelfde vraag.
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door annmatissedb »

ik heb deze morgen ook gebeld en niet geslaagd voor m'n 4e proef,vandaag of morgen ontvang ik m'n brief met de uitleg :eek:
Philoctes
__________________________
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 22:16

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door Philoctes »

Dat is wel jammer!
Ik hoop dat je een goede feedback krijgt en je goed kan voorbereiden op volgend jaar.. Was je al eens gebuist geweest doorheen je selectie?
Proef 1 INP: Geslaagd
Proef 2 INP: Wachtend op een uitnodiging
Proef 3 INP: In afwachting
Proef 4 INP: In afwachting
jop
Aspirant
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2009, 22:06

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door jop »

Hoi annmati....


Ik vindt het spijtig dat je niet geslaagd bent voor je 4de proef. Ik zou de moed niet laten zakken en volgend jaar opnieuw proberen.
Ge weet dat je featback kunt vragen, als ik van u was zou ik dat zeker doen.

Alvast veel sterkte

grtjes jop
1ste proef: Geslaagd
2de proef: Geslaagd
3de proef: Geslaagd
4de proef: Geslaagd

Start opleiding op 1 oktober 2010 in Genk.
Gebruikers-avatar
Svensson
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:50

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door Svensson »

@ annmatissedb

Jammer van de uitslag. Hopelijk geef je niet op en probeer je volgend jaar opnieuw.
Zoals altijd: de aanhouder wint!

Ik heb gisteren ook gebeld. Ik had een vriendelijke dame aan de lijn die mij wist te vertellen dat ik geslaagd ben.
Deze morgen nog een telefoontje ontvangen om mij op de lijst te zetten voor oktober 2010.

Na lang wachten dan toch eindelijk resultaat.

Ik wens je verder veel succes toe annmatissedb!
Start opleiding INP : 1 oktober 2010
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door annmatissedb »

@svensson een dikke proficiat!!!!amai je zal wel blij zijn :whoeha:
wou dat ik het zelfde kon zeggen maar helaas...Ze hadden mijn brief normaal woensdag verstuurd dus vandaag ging ik hem zeker hebben,nog niks in de bus vandaag...Teruggebeld en nu was het iemand anders die zei dat em gisteren verstuurd was,ik ben heel benieuwd waarom ik niet geslaagd ben!
groetjes
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door annmatissedb »

@philoctes(amai da zijn hier nogal namen op da forum :lol:
mijn coopertest heb ik een aantal keer opnieuw moeten doen maar de rest was goed dus ik weet niet waar het is fout gegaan...En das heel vervelend,je krijgt te horen "niet geslaagd"en dan w8en op die brief weeral met het waarom...Enfin hoop dat em er maandag is!groetjes
Philoctes
__________________________
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 22:16

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door Philoctes »

annmatissedb schreefCOLON@philoctes(amai da zijn hier nogal namen op da forum :lol:
mijn coopertest heb ik een aantal keer opnieuw moeten doen maar de rest was goed dus ik weet niet waar het is fout gegaan...En das heel vervelend,je krijgt te horen "niet geslaagd"en dan w8en op die brief weeral met het waarom...Enfin hoop dat em er maandag is!groetjes

Haha, Philoctes is maar gewoon mijn achternaam ^^
In de brief zal denk ik niet staan waarom je gebuist bent.. Maar er zal wel een telefoonnummer instaan waar je naar kan bellen om feedback te vragen.. (ik ben gebuist om mijn 2de proef en bij mij was dat toch zo)
Als raad kan ik je dus geven: neem pen en papier bij de hand en bellen maar :)
En zoals eerder boven vermeld: de aanhouder wint! ;)
Proef 1 INP: Geslaagd
Proef 2 INP: Wachtend op een uitnodiging
Proef 3 INP: In afwachting
Proef 4 INP: In afwachting
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door Neo »

annmatissedb schreefCOLONik ben heel benieuwd waarom ik niet geslaagd ben!
groetjes
De reden zelf zal niet in de brief staan, maar bij die brief zit wel een blad met daarop een aantal competenties waaraan je moet voldoen of die je snel kan ontwikkelen om een agent of inspecteur te kunnen worden.
Daarop krijg je punten en in jouw geval zal je meer dan 3 keer een score van 3 hebben gehaald of één keer of meer de score 1. Dan slaag je zowiezo niet.
En dat zijn nu juist de punten waar je moet aan werken en jezelf de vraag stellen of je in staat bent om die competenties te onwikkelen of aan te leren.

En best ook bellen naar het nummer dat je daar gaat op terug vinden om feedback te vragen, want als je volgend jaar opnieuw je inschrijving doet dan gaan ze zeker vragen of je feedback hebt gevraagd.
De kans dat je de tweede test ook opnieuw moet doen bij een volgende inschrijving is ook bestaand, hou daar rekening mee.
Inspecteur Interventie
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door annmatissedb »

hey,zojuist mijn feedback gekregen en aangenaam verrast:over het algemeen goed gescoord maar enkel zwakke scores(onvoldoendes)voor het creatief vinden van een oplossing,niet genoeg nadelen vd politie gegeven,het "waarom"om bij de politie te gaan,niet genoeg iniatief maar ze zegt dat ik daaraan kan werken en zeker kan in groeien dus in december schrijf ik me terug in,persoonlijkheidsonderzoek opnieuw en dan de commissie terug.
In september start ik met de studie "maatschappelijk assistent" aan de hogeschool in Brussel.
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door Kenny VDM »

annmatissedb schreefCOLONhey,zojuist mijn feedback gekregen en aangenaam verrast:over het algemeen goed gescoord maar enkel zwakke scores(onvoldoendes)voor het creatief vinden van een oplossing,niet genoeg nadelen vd politie gegeven,het "waarom"om bij de politie te gaan,niet genoeg iniatief maar ze zegt dat ik daaraan kan werken en zeker kan in groeien dus in december schrijf ik me terug in,persoonlijkheidsonderzoek opnieuw en dan de commissie terug.
In september start ik met de studie "maatschappelijk assistent" aan de hogeschool in Brussel.

Het is natuurlijk jammer dat je niet geslaagd bent, maar nu weet je teminste waar je aan kan werken :-)
Dus volgend jaar nog even extra de motivatie benadrukken en dan komt dat allemaal wel dik inorde :wink:
In opleiding @ PIVO AINP28
Ghost
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 17:49

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door Ghost »

Hey an...

Als ik je feedback lees, dan zijn het zeker punten waar je aan kan werken. Dat komt volgend jaar helemaal goed hoor, gewoon ervoor gaan.

Ik heb vandaag "de brief" in de post gehad, ik ben geslaagd op mijn laatste proef.

Nu nog de antecedentenonderzoek afwachten. Heeft iemand enig idee hoe lang dat duurt?

Grt
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door Kenny VDM »

Ik heb mijn antecedentenonderzoek al ondergaan en ik ben in afwachting op mijn uitnodiging van de 4de proef.
Ik denk dat je best zelf even kan bellen naar uw politiezone om een afspraak te maken. :wink:
In opleiding @ PIVO AINP28
Ghost
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 17:49

Re: Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door Ghost »

Ik heb mijn antecedentenonderzoek ook al gedaan voor mijn 4de proef bij de lokale politie.

Het duurt een tijdje voor alles gecontroleerd is denk ik, want ik heb hieromtrent nog geen groen licht gehad.

Als ik daar ook groen licht krijg, dan gaan ze me een definitieve attest van slagen opsturen.
BUTTON_POST_REPLY