Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Matthias
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:25

Niet Geslaagd : Vragen en antwoorden

Bericht door Matthias »

Hallo iedereen,

Zoals in mijn onderschrift te zien ben ik voor deze test niet geslaagd. Ik heb feedback gekregen en probeer volgend jaar met volle moed opnieuw.

Ik ben intussen een 3 jarige opleiding 'Gegradueerde Verpleegkunde' gestart en hoop hiermee wat ervaring op te doen. Volgend jaar waag ik een nieuwe kans omdat ik dan nog vrijgesteld ben voor de 3 eerste proeven. 'k zoek mijn opleiding pas te starten na de opleiding verpleegkunde.

Lijkt jullie dit een redelijk vooruitzicht?

Grts,

Matthias D
Toelatingsproeven AP
Test 1 - Geslaagd
Test 2 - Geslaagd
Test 3 - Geslaagd
Test 4 - Afwachting
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Niet Geslaagd

Bericht door Neo »

Misschien wel, misschien niet.
Heb je nagevraagd wat je zwakheden waren ?
Na het slagen of niet slagen krijg je normaal gezien een lijst met daarop een aantal punten met scores.
Jij hebt waarschijnlijk meer dan 3 keer een score lager dan 3 gehad of minstens één score 1.

Dat zijn namelijk de punten of eigeschappen die je niet bezit of moeilijk of totaal niet kan of zou kunnen ontwikkelen.
Hieraan moet je dan ook werken en proberen jezelf voor ogen te nemen hoe je jezelf daarin kan beteren of wat je moet doen om deze eigenschappen te ontwikkelen.
Inspecteur Interventie
mika
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:15

Re: Niet Geslaagd

Bericht door mika »

De moed niet opgeven, als je het echt wil , zal je dat wel lukken!
Gebruikers-avatar
Nicxa
Aspirant
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:48

Re: Niet Geslaagd

Bericht door Nicxa »

Hey,

Dat zijn wel serieuze vooruitzichten moet ik zeggen :-)... 3 jaar verpleegkunde en dan nog een jaar de politieopleiding.
De opleiding verpleegkunde is zeker niet slecht om gedaan te hebben, heb deze namelijk ook gedaan en begin in juni aan de politieopleiding.
Er zijn zeker zaken waarvan ik denk sterker in mijn schoenen te staan dan iemand die de opleiding verpleegkunde niet heeft gedaan. Andersom ook natuurlijk.
Ik heb zeker geen spijt van mijn opleiding verpleegkunde omdat ik 1: ervaring heb opgedaan, 2: gegroeid ben als persoon zelf, 3: een diploma heb en altijd werkzekerheid zal hebben. Maar het zijn dan ook weer een beetje verloren jaren. Maar goed ondertussen ben ik al blij dat ik toch de stap heb genomen om bij de politie te gaan en kijk er echt naaruit!!
Veel succes alvast met de opleiding verpleegkunde en als je echt bij de politie wil... volgend jaar zeker teruggaan zou ik zeggen. Je zal er anders later toch maar spijt van hebben.

Groetjes Nicky
promotie 25 Campus Vesta 2010
Gebruikers-avatar
lax
__________________________
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:48

Re: Niet Geslaagd

Bericht door lax »

Met alle respekt voor NEO,maar ik heb niet meer dan drie 3 en en geen 1 op mijn rapport van agente staan .
En ik ben ook gebuisd zal ik het noemen.
Ik ben zelfs met mijn papierwerk naar hrm gestapt en die mensen weten het ook niet want er zijn twee berekeningen.
Welke ze hebben toegepast bij me, niet diegene die U meld.

MVG LAX
kirsten VdB
__________________________
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 20:26

Re: Niet Geslaagd

Bericht door kirsten VdB »

Hey,
het is spijtig dat je er niet door bent. Ik was er ook niet door dit jaar juni, dus ik ben al van nu aan het studeren voor volgende keer.
Je kan je beter voorbereiden op je volgende keer dus, kop op de volgende keer zal het wel lukken
groetjes
bevestiging gekregen van inschrijving: 9/12/2011
eerste proef INP:geslaagd
2de proef INP:geslaagd
3de proef INP: geslaagd
Antecedentenonderzoek: geslaagd
4de proef INP: gebuisd. volgend jaar beter
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Niet Geslaagd

Bericht door Neo »

lax schreefCOLONMet alle respekt voor NEO,maar ik heb niet meer dan drie 3 en en geen 1 op mijn rapport van agente staan .
En ik ben ook gebuisd zal ik het noemen.
Ik ben zelfs met mijn papierwerk naar hrm gestapt en die mensen weten het ook niet want er zijn twee berekeningen.
Welke ze hebben toegepast bij me, niet diegene die U meld.

MVG LAX

Spijtig dat te horen uiteraard, maar je zegt agente, dat is hulpkader veronderstel ik.
Misschien liggen de beoordelingen daar anders.
Inspecteur Interventie
kirsten VdB
__________________________
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 20:26

Re: Niet Geslaagd

Bericht door kirsten VdB »

Hey,
Is er dan zoveel verschil tussen de slaagkansen van agente en INP?
Ik ben ook niet geslaagd bij men 4de test bij INP proeven.
Ik had een 3 in totaal, dus 1 puntje te weinig...

groetjes
bevestiging gekregen van inschrijving: 9/12/2011
eerste proef INP:geslaagd
2de proef INP:geslaagd
3de proef INP: geslaagd
Antecedentenonderzoek: geslaagd
4de proef INP: gebuisd. volgend jaar beter
Gebruikers-avatar
Nicxa
Aspirant
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:48

Re: Niet Geslaagd

Bericht door Nicxa »

Ik denk wel dat er een bepaald verschil is tussen de evaluatie van het gesprek voor agent of inspecteur, daar er word nagegaan of de persoon in questie de kwaliteiten bezit voor ofwel agent of inspecteur. Het zijn tenslotte 2 verschillende kaders. Naar wat er nu juist gekeken wordt weet ik ook niet juist.
Klinkt mss stom dat je niet geslaagd ben omwille van 1puntje maar ja er moet ergens een lijn getrokken worden natuurlijk, spijtig genoeg!! Maar zeker niet opgeven!! De aanhouder wint :-)
Succes alvast voor de volgende keer dat je op gesprek gaat!!

Groetjes!
Laatst gewijzigd door 1 op Nicxa, in totaal 2 keer gewijzigd.
promotie 25 Campus Vesta 2010
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Niet Geslaagd

Bericht door Neo »

Ik heb op het internet van de zone Zwijndrecht een tijdje geleden een mooie presentatie gevonden die alle aspecten van de selectie verduidelijkt.
Misschien nuttig om eens te bekijken. Bijlage is een RAR, uitpakken met winrar en in Powerpoint te bekijken.
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Inspecteur Interventie
Gebruikers-avatar
lax
__________________________
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:48

Re: Niet Geslaagd

Bericht door lax »

kirsten VdB schreefCOLONHey,
het is spijtig dat je er niet door bent. Ik was er ook niet door dit jaar juni, dus ik ben al van nu aan het studeren voor volgende keer.
Je kan je beter voorbereiden op je volgende keer dus, kop op de volgende keer zal het wel lukken
groetjes
"De aanhouder wint" lax
kirsten VdB
__________________________
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 20:26

Re: Niet Geslaagd

Bericht door kirsten VdB »

hey
Ja ik ben ook al weer beetje aan het studeren voor de 2de keer. Ben ook nog eens gaan praten met de lokale politie voor meer info..
Ik ben over een paar vragen gestruikeld waarvan ik niet dacht dat het ging gevraagt worden..
over de ministers en brussel halle vilvoorde enz
en nog zo een paar dingen waar ze me hebben doen twijfelen..
nu lijkt dat zo logisch maar toen...

groetjes
idd hopelijk volgende keer beter
bevestiging gekregen van inschrijving: 9/12/2011
eerste proef INP:geslaagd
2de proef INP:geslaagd
3de proef INP: geslaagd
Antecedentenonderzoek: geslaagd
4de proef INP: gebuisd. volgend jaar beter
Jorrit
Politie
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:22

Re: Niet Geslaagd

Bericht door Jorrit »

lax schreefCOLONMet alle respekt voor NEO,maar ik heb niet meer dan drie 3 en en geen 1 op mijn rapport van agente staan .
En ik ben ook gebuisd zal ik het noemen.
Ik ben zelfs met mijn papierwerk naar hrm gestapt en die mensen weten het ook niet want er zijn twee berekeningen.
Welke ze hebben toegepast bij me, niet diegene die U meld.

MVG LAX
Je krijgt normaal toch 2 brieven , 1 met de punten en 1 met de ganse uitleg van wat de punten willen zeggen en hoe men de eindscore berekent.
Spijtig alvast dat je er niet door bent, ik vond die juryproef in elk geval ook niet makkelijk. Was voor mij de moeilijkste van allemaal.
Promotie 25 - Klas Delta - Campus Vesta
kirsten VdB
__________________________
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 20:26

Re: Niet Geslaagd

Bericht door kirsten VdB »

Ja ik heb 4brieven gekregen met uitleg.. in totaal he.
ik vind het ook heel spijtig. ik was vrij goed voorbereid, maar ik heb zitten gokken op vragen die ik niet wist, en dat hebben ze slecht opgenomen
ook omdat ik niets vn de ministers kende...
Hopelijk volgend jaar beter..
vraagje eigelijk, want ik zie dat je begint in juni 2010.. is er zoveel wacht tijd???
bevestiging gekregen van inschrijving: 9/12/2011
eerste proef INP:geslaagd
2de proef INP:geslaagd
3de proef INP: geslaagd
Antecedentenonderzoek: geslaagd
4de proef INP: gebuisd. volgend jaar beter
Gebruikers-avatar
Nicxa
Aspirant
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:48

Re: Niet Geslaagd

Bericht door Nicxa »

Nee de opleiding van februari is uitgesteld naar juni.
promotie 25 Campus Vesta 2010
BUTTON_POST_REPLY