mailadres van de sportdienst??

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

mailadres van de sportdienst??

Bericht door sassa »

Hoi,

Graag ha dik geweten of er een apart mailadres bestaat voor de fysieke testen?
Ik had vorige week een telefoontje gekregen,waar ze mij vroegen om zo snel mogelijk een afspraak te maken voor mijn deelname aan het functioneel parcours. DIe dame aan de telefoon zei, je moet mailen naar volgend adres: admnl@jobpol.be ter attentie van Mevr Jessica Ortiz.
Ondertussen dit gedaan, maar nog geen antwoord, dus begon ik nu te twijfelen of dit het correcte mailadres was! Of zou het misschien handiger zijn om direct naar de selectiedienst te bellen en vragen dat ze me doorverwijzen naar de spordienst??? Kwestie van zo snel mogelijk een data te hebben natuurlijk!!!!
Enig idee wat het beste zou zijn???

Bedankt en groetjes
WPS klas 27
Gebruikers-avatar
Nicxa
Aspirant
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:48

Re: mailadres van de sportdienst??

Bericht door Nicxa »

Je kan morgen altijd eens bellen en vragen of je idd naar het correcte adres hebt gestuurd of niet. Mss dat ze je dan wel meteen een datum geven. :-)
Good Luck!
promotie 25 Campus Vesta 2010
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: mailadres van de sportdienst??

Bericht door sassa »

@ nicxa

Dat was ik ook van plan te doen! Dus gewoon bellen naar het nummer van de sportdienst die onderaan op je uitnodigingsbrief staat of gewoon naar de selectiedienst????
WPS klas 27
Gebruikers-avatar
Nicxa
Aspirant
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:48

Re: mailadres van de sportdienst??

Bericht door Nicxa »

Dit is het nummer dat ik had gekregen voor de sportdienst 02/642.71.94 weet niet of jij deze ook hebt, dus geef hem maar even.
Maar zou idd gewoon naar de sportdienst bellen, die kunnen jou dan meteen normaal een datum geven!
promotie 25 Campus Vesta 2010
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: mailadres van de sportdienst??

Bericht door sassa »

Zopas gebeld, blijkbaar me mail goed ontvangen, maar ze wachten tot ze er een aantal hebben en dan sturen ze de data's door, dus opnieuw weer eventjes geduldig en vol spanning afwachten, maar zo kan ik nog goed blijven oefenen é, zo meteen naar m'n lokaal sportcentrum het parcours nabouwen en oefenen en oefenen :whoeha: :wink: :whoeha: :wink:

grtz
WPS klas 27
BUTTON_POST_REPLY