pesoonlijkheidstest

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Agke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2011, 18:12

pesoonlijkheidstest

Bericht door Agke »

mij hebben ze maandag opgebeld of ik donderdag kon vrijhouden voor de persoonlijkheidstest. Ze hebben ook gezegd dat ze me een mailtje gingen sturen met verdere informatie. Maar heb nog steeds niets ontvangen en weet dus ook niet hoe laat ik daar moet zijn. is het adres Luchtmachtlaan 10 ( gebouwencomplex Geruzet, gebouw 0)?
Misschien weet iemand hier meer....

vriendelijke groeten
David_2
Aspirant
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011, 15:03

Re: pesoonlijkheidstest

Bericht door David_2 »

Hoi Agke

Vreemd dat jij nog niets hebt ontvangen. Mij hadden ze deze dinsdag gebeld met dezelfde vraag. Ik heb de documenten dezelfde dag in de late namiddag ontvangen.
Ik durf er geen conclusies uit trekken maar... mij hadden ze gevraagd de ontvangst van de documenten (via mail) te bevestigen. Wat zouden ze doen in het geval dat ze dus (zoals in jouw geval) geen bevestiging hebben gekregen? Heb je nog trachten te bellen?

Bekijk even jouw inbox.
Het adres die ik heb ontvangen is alvast ook Luchtmachtlaan 10 (Complex Geruzet), 1040 Etterbeek (Directie van de Rekrutering en van de Selectie). Een gebouwnummer heb ik niet ontvangen.


Ik vraag mij af of iedereen zo laat op de hoogte is gebracht voor deze sessie? Er rest echt wel weinig tijd om je voor te bereiden. Maar goed, we hopen op het beste en hopelijk lukt het jou voor morgen?!?


Groeten
David
AINP GIP/ERIP PROM 38
Nolimits041
Aspirant
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2011, 12:30

Re: pesoonlijkheidstest

Bericht door Nolimits041 »

Hoi

Ik heb telkens mooi op voorhand (+- 2 weken) een brief gekregen met daarin de instructies.
Nu kan het idd zijn dat, met de vakantie enzo, nog enkele verschuivingen gebeuren en dat jullie nog snel opgeroepen worden.

In ieder geval, mocht het jullie geruststellen: de persoonlijkheidsproeven zijn bij mij ook in de luchtmachtlaan doorgegaan.

Aan Agke:
Als je niet zeker ben kan je je contactpersoon laten weten dat je de documenten nog steeds niet ontvangen hebt. Mss zijn ze het gewoon vergeten op te sturen of komt het maandag pas toe.

Grtz
-- Prom 35 - GIP --
BUTTON_POST_REPLY