Vrijstelling

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Pieter-JanVD
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 18 Jun 2014, 15:01

Vrijstelling

Bericht door Pieter-JanVD »

Dag allemaal

Ik ben Pieter-Jan Vandamme en ik zou in principe vrijdag de cognitieve proef moeten doen. Nu heb ik vorige week vorige week gebeld naar de Politie in verband met een vrijstelling voor deze proef aangezien ik mijn Bachelor diploma deze week ging behalen. Er werd mij gezegd dat ik dan gewoon mijn sportproef moest komen doen en later een kopie van mijn diploma moest binnenbrengen.

Nu heb ik mijn resultaten ontvangen en ik ben dus geslaagd, nu vroeg ik mij af wat ik juist moet doen? Heb ik daadwerkelijk een vrijstelling voor deze proef en hoe moet ik mijn diploma bij jullie krijgen?

Alvast bedankt.
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Vrijstelling

Bericht door Kevin_Fox »

Pieter-JanVD schreefCOLONDag allemaal

Ik ben Pieter-Jan Vandamme en ik zou in principe vrijdag de cognitieve proef moeten doen. Nu heb ik vorige week vorige week gebeld naar de Politie in verband met een vrijstelling voor deze proef aangezien ik mijn Bachelor diploma deze week ging behalen. Er werd mij gezegd dat ik dan gewoon mijn sportproef moest komen doen en later een kopie van mijn diploma moest binnenbrengen.

Nu heb ik mijn resultaten ontvangen en ik ben dus geslaagd, nu vroeg ik mij af wat ik juist moet doen? Heb ik daadwerkelijk een vrijstelling voor deze proef en hoe moet ik mijn diploma bij jullie krijgen?

Alvast bedankt.

Dag Pieter-Jan

In principe heb je dus inderdaad een vrijstelling.
Je drukt het inschrijvingsformulier van de website af, voegt kopie van je diploma bij je inschrijving + model 1 (goed gedrag en zeden) en dit stuur je op.
Je zal dan zelf een bevestiging en uitnodiging krijgen tot deelname aan de eerste proef.
Als je je proef hebt afgelegd zend je gewoon een kopie van je diploma naar Dienst Selectie en rekrutering met een eventueel referentienummer :)
mvg

kevin
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
BUTTON_POST_REPLY