Eerste brief ontvangen .

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
yannickjee
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2012, 21:31

Eerste brief ontvangen .

Bericht door yannickjee »

Hallo,

Ik heb mij op donderdag 12 januari ingeschreven voor de selectieproeven van de politie .
En op 16 januari had ik al een brief terug in de brievenbus dat ze mij spoedig gingen uitnodigen voor de proeven.
Maar hoe lang duurt het gemiddeld voor je een uitnodiging krijgt voor de proeven ?
Maar zijn er nog enkele belangrijke tips of hints die ik moet weten ? :-D

Mvg
Yannick
Proef 1 INP: Wachten op een uitnodiging :)
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
Laurence
__________________________
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2011, 23:24

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door Laurence »

yannickjee schreefCOLONHallo,

Ik heb mij op donderdag 12 januari ingeschreven voor de selectieproeven van de politie .
En op 16 januari had ik al een brief terug in de brievenbus dat ze mij spoedig gingen uitnodigen voor de proeven.
Maar hoe lang duurt het gemiddeld voor je een uitnodiging krijgt voor de proeven ?
Maar zijn er nog enkele belangrijke tips of hints die ik moet weten ? :-D

Mvg
Yannick
Volgens mij zijn er genoeg tips en hints bij rubriek basiskader...

Gr.L
OPAC - Promotie 112 AINP - Peloton 1
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door Kris82 »

Hallo,

Ik heb op 2 februari mijn brief gestuurd en heb gisteren 13 februari mijn eerste brief ontvangen. Gewoon wat uitleg en de vermelding dat ik nog een uitnodiging krijg voor de eerste proef (cognitief/fysiek).

Ik heb ook géén idee hoelang dit zal duren ... :) spannend, ondertussen nog maar een beetje extra aan m'n conditie werken ... meer kan ik niet doen.
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
BoSuzume
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2012, 00:51

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door BoSuzume »

Ik heb mijn inschrijving eind december ingediend en heb vandaag een brief in de bus gehad voor uitnodiging van de cognitieve proef en functioneel parcour.
In afwachting van je brief zou ik eens hier naar kijken
http://www.cefig.be/ndld/voorstelling.php
Ik heb een week geleden ook die testproeven gaan doen en het heeft me een stuk wijzer gemaakt!
Toelatingsproeven INP (Inschrijving 26 december 2011)
Cognitieve vaardigheid: Geslaagd op 15 maart 2012
Functioneel Parcours: In afwachting op herkansing
Proef 3: /
Proef 4: /
Borisg
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2012, 21:20

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door Borisg »

Ik heb mijn inschrijving verstuurd voor de kerstvakantie, heb dan een brief gekregen met wat info en de week daarop, een uitnodiging voor de cognitieve en fysieke proeven op 1 maart. Enige advies dat ik kan geven is, oefen je cognitieve vaardigheden op jobpol en andere sites en ga een paar keer in de week lopen om het lopen wat terug gewoon te worden als je niet sport! Succes.
Proef 1 INP = wachten op resultaat / geslaagd
Proef 2 INP = in afwachting
Proef 3 INP = in afwachting
Proef 4 INP = in afwachting
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door Kris82 »

BoSuzume schreefCOLONIk heb mijn inschrijving eind december ingediend en heb vandaag een brief in de bus gehad voor uitnodiging van de cognitieve proef en functioneel parcour.
In afwachting van je brief zou ik eens hier naar kijken
http://www.cefig.be/ndld/voorstelling.php
Ik heb een week geleden ook die testproeven gaan doen en het heeft me een stuk wijzer gemaakt!
Ik heb dus op 14 maart die 1ste proef en er is geen mogelijkheid meer om bij CEFIG langs te gaan ... en dat vind ik hééél jammer!
Nuja, iemand tips om me voor te bereiden?
Ik heb een goeie conditie en ga met een kameraad (leraar L.O.) het parcours nabouwen in de sporthal om te oefenen.
Maar voor het cognitieve gedeelte? Heeft er iemand een mooie lijst/overzicht of links van dat soort testjes dat we op pc moeten afleggen? Grammatica en spelling is geen probleem. Het videoverslag kan ik niet echt oefenen hè, gewoon veel bevindingen van mensen lezen ... je mag tijdens de video toch wel wat dingen in klad opschrijven?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Laatst gewijzigd door 1 op Kris82, in totaal 2 keer gewijzigd.
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
Gebruikers-avatar
Saice
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 13:19

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door Saice »

Kris82 schreefCOLONje mag tijden de video toch wel wat dingen in klad opschrijven?
Nee, je mag pas nadien beginnen schrijven. (zo was het toch wanneer ik de evaluatietest deed bij Cefig)
Ridvan
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2011, 23:41

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door Ridvan »

Kris82 schreefCOLON
BoSuzume schreefCOLONIk heb mijn inschrijving eind december ingediend en heb vandaag een brief in de bus gehad voor uitnodiging van de cognitieve proef en functioneel parcour.
In afwachting van je brief zou ik eens hier naar kijken
http://www.cefig.be/ndld/voorstelling.php
Ik heb een week geleden ook die testproeven gaan doen en het heeft me een stuk wijzer gemaakt!
Ik heb dus op 14 maart die 1ste proef en er is geen mogelijkheid meer om bij CEFIG langs te gaan ... en dat vind ik hééél jammer!
Nuja, iemand tips om me voor te bereiden?
Ik heb een goeie conditie en ga met een kameraad (leraar L.O.) het parcours nabouwen in de sporthal om te oefenen.
Maar voor het cognitieve gedeelte? Heeft er iemand een mooie lijst/overzicht of links van dat soort testjes dat we op pc moeten afleggen? Grammatica en spelling is geen probleem. Het videoverslag kan ik niet echt oefenen hè, gewoon veel bevindingen van mensen lezen ... je mag tijdens de video toch wel wat dingen in klad opschrijven?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Voor welke kader ga je? Agent van politie of inspecteur?
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door Kris82 »

Inspecteur.
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
BUNA
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 00:36

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door BUNA »

Is de test van cefig gratis?
Zo nee, hoeveel kost het?
Ridvan
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2011, 23:41

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door Ridvan »

BUNA schreefCOLONIs de test van cefig gratis?
Zo nee, hoeveel kost het?
Ja, het is totaal gratis. En die meneer legt nog eens duidelijk hoe het allemaal zal verlopen bij de echte testen.
BUNA
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 00:36

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door BUNA »

Prachtig, dan zal ik waarschijnlijk 14 maart de proeftest gaan doen in Antwerpen!
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door Kris82 »

Is die CEFIG test iets dat écht zou moeten, of lukt het ook wel zonder? Men legt de test toch ook goed uit op de échte testdag zelf?
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
Ridvan
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2011, 23:41

Re: Eerste brief ontvangen .

Bericht door Ridvan »

Ja inderdaad, ze leggen het goed uit hoe en wat je moet doen bij die 1ste test alleen maar niks verder.. terwijl bij cefig die man ook uit legt wat je mag verwachten op de volgende tests...

Cefig is goed om een beeld te hebben wat je te wachten staat voor de 1ste test. Na een week of twee weet je wat je resultaat is. Daar zal je uw punten zien of er kans is om te slagen op de 1ste test of niet.
BUTTON_POST_REPLY