Opleiding combineren met huidig werk

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Chaïm
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2016, 01:00

Opleiding combineren met huidig werk

Bericht door Chaïm »

Geachte,

Momenteel ben ik 5 jaar fulltime zelfstandig als tuinaannemer. Maar na 5 jaar heb ik toch het gevoel dat ik dit soort werk niet wil verder zetten en toe ben aan een nieuw hoofdstuk.
Ik droomde er altijd van om bij de politie aan het werk te gaan maar blijkbaar is de opleiding niet zo vanzelfsprekend (wat ook meer dan logisch is). Daarom vroeg ik me af als het mogelijk zou zijn om de opleiding te volgen terwijl ik men werk behoud. Kwestie van een plan B te hebben in het geval men opleiding misloopt. Heb iemand vast in dienst die men werk kan opnemen en met behulp van jobstudenten kan ik men team versterken als het nodig zou zijn. Is dit mogelijk of niet?
Ik hoor het graag van u.

Alvast bedankt!
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Opleiding combineren met huidig werk

Bericht door Vermeulen M »

Chaïm schreefCOLONGeachte,

Momenteel ben ik 5 jaar fulltime zelfstandig als tuinaannemer. Maar na 5 jaar heb ik toch het gevoel dat ik dit soort werk niet wil verder zetten en toe ben aan een nieuw hoofdstuk.
Ik droomde er altijd van om bij de politie aan het werk te gaan maar blijkbaar is de opleiding niet zo vanzelfsprekend (wat ook meer dan logisch is). Daarom vroeg ik me af als het mogelijk zou zijn om de opleiding te volgen terwijl ik men werk behoud. Kwestie van een plan B te hebben in het geval men opleiding misloopt. Heb iemand vast in dienst die men werk kan opnemen en met behulp van jobstudenten kan ik men team versterken als het nodig zou zijn. Is dit mogelijk of niet?
Ik hoor het graag van u.

Alvast bedankt!
Mss best eens horen bij de vakbond ofzo wat uw opties zijn. Loopbaanonderbreking ofzo?
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Opleiding combineren met huidig werk

Bericht door Jens »

Chaïm schreefCOLONGeachte,

Momenteel ben ik 5 jaar fulltime zelfstandig als tuinaannemer. Maar na 5 jaar heb ik toch het gevoel dat ik dit soort werk niet wil verder zetten en toe ben aan een nieuw hoofdstuk.
Ik droomde er altijd van om bij de politie aan het werk te gaan maar blijkbaar is de opleiding niet zo vanzelfsprekend (wat ook meer dan logisch is). Daarom vroeg ik me af als het mogelijk zou zijn om de opleiding te volgen terwijl ik men werk behoud. Kwestie van een plan B te hebben in het geval men opleiding misloopt. Heb iemand vast in dienst die men werk kan opnemen en met behulp van jobstudenten kan ik men team versterken als het nodig zou zijn. Is dit mogelijk of niet?
Ik hoor het graag van u.

Alvast bedankt!
Ik liet me tot op heden dat een zelfstandige nooit gedaan heeft met diens werk (naast de hoofdactiviteit allerlei papierwerk, prospecties, ...). Dus als tuinaannemer zal dit niet anders zijn. Ik denk, indien je u ten volle wenst te richten op de politieopleiding (wat uiteraard de voorkeur geniet), je nog weinig tijd zal hebben om uw activiteiten van tuinaannemer verder te zetten. Hou er rekening mee dat je tijdens de kantooruren op school bent en dat je na de uren voor school moet werken (taken maken, studeren, ...). Weet dat er tijdens de opleiding ook diverse momenten van werkplekleren worden georganiseerd. Tijdens deze momenten doe je eigenlijk stage op diverse diensten en zal je dus ook in shiften moeten werken. Het is uiteraard aan uzelf om uit te maken of dit alles te combineren valt met uw huidige job. Maar het zal zeker niet eenvoudig zijn.
Patagonia
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2016, 14:29

Re: Opleiding combineren met huidig werk

Bericht door Patagonia »

Dat is enerzijds niet haalbaar en anderzijds wordt dat niet toegelaten.
BUTTON_POST_REPLY